16 mars 2007


To all of you!

Nu har jag bloggat ett antal månader och genom okunskap lyckades jag inte från början att ställa in kommentarlänken (comments) som finns under varje inlägg på bloggen. Nu ska den länken vara justerad så att man kan ge kommentarer och diskutera. Om Du inte själv är bloggare kan Du välja att kalla dig för other eller att helt enkelt vara anonym.

Nu inbjuds alla Ni som medvetet eller avsiktligt surfar in på denna blogg att skriva, kommentera, påstå eller önska. Vare sig Du bor i Kina, USA, England eller Sverige kan Du väl lämna en hälsning eller en synpunkt tycker en i allmänhet mycket stillsam Lars B Stenström.

2 kommentarer:

  1. Hej Lars
    Så kommer då en hälsning från Per Westberg som följt din blogg uppmärksamt. Själv försöker jag att undvika att blogga om mitt arbete och min familj. Men det är svårt att upprätthålla dessa gränser.

    Jag är glad över att det finns många kyrkliga bloggare och tror att dessa ska försöka vara öppna med sin identitet.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att artiklarna är utmärkta och mycket intressanta.

    Tillika stillsam kyrkomusiker på norr i Örebro

    SvaraRadera